raggningsrepliker


haha precis som någon av dessa skulle funka då eller.haha*

Hallå snygging, Ska vi hem till dej och damsuga.. Jag suger och du tummer påsen.. asg!

Min pappa är rik ska vi hångla

jag är inte såhär lång egentligen jag sitter bara på min plånbok.

De måste ha gjort ont. tjejen säger va då? Killen ja när du ramla från himlen.

Är din pappa kriminel? tjejen säger nä? men hur har han du haft råd att ge dej dina kristal ögon.

jag har tappat mitt numer kan jag få ditt?

ska vi leka trollkar jag sätter på dej och sen så försvinner jag


hallå puddig varför står du här och dallrar? ;)

Vet du hur man använder en brandslang

skulle du kunna be dina bröst sluta stira på mina ögon tack. asg

hallå handburgan varför står du här och steker?

hallå geting oj nej menar heting


hallå heting skulle du kunna flytta dej min glass smälter

Tar du en dusch med mig så lovar jag dej att du blir våt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0